Kyläkirje on ilmestynyt

Tiedote 1 /2020

Tervehdys Nisulan kylän asukkaat

Kyläseuran syyskokouksen päätöksiä:
Jäsenmaksuksi syyskokous päätti edelleen 10 euroa / hlö tai 25 euroa /perhe, kannattajajäsenmaksu 30 euroa. Jäsenmaksun voi maksaa käteisellä rahastonhoitaja Saara Rantaselle tai tilille FI 46 5242 5220 0046 14, viitteenä 1300.Käytä viitettä mielellään, koska pankin kulutkin ovat kasvaneet ja viitesiirto on meille edullisempi kuin viesti. Jäsenmaksun maksamalla tuet kyläseuran toimintaa, emme saa mistään toiminta-avustusta!

Kylätalo on loistokunnossa kaikin puolin esimerkiksi juhlien järjestämiseen ja kokousten pitämiseen.
Kaikista kokouksista ja tilaisuuksista on sovittava etukäteen puheenjohtajan tai sihteerin kanssa ja tilat pitää joko itse siivota tilaisuuksien jälkeen tai tilata palvelu kyläseuralta. Kyläseuran johtokunta järjestää kokouskahvituksia edullisesti talkootyönä ja näin saadut varat käytetään kyläseuratoimintaan.

Kylätalon pönttöuunit ovat hyvässä kunnossa ja meillä on onneksi muutama vapaaehtoinen lämmittäjä, mutta lämmitysrinkiin mahtuu vielä, jos haluat mukaan kyläseuran talkoisiin.

SOPPAA ja SEURUSTELUA jatkuu maanantaina 20.1 klo 11- 13 keittolounaalla. Mukana ovat Kati Koro ja Satu Paalanen kunnasta, Elina Sarlund seurakunnasta ja Tiina Ahonen Eloisaa hankkeesta. Luvassa on herkullisen lounaan lisäksi yhteislaulua, tuolijumppaa ja seurustelua kahvikupposen äärellä. Minna Riihiaho Respectalta esittelee pienapuvälineitä arjen askareita helpottamaan.
Seuraavat kokoontumiskerrat ovat 2.3 ja 27.4, laita kalenteriin!
Kaikki tervetuloa, ei pelkästään ikäihmiset!

Jouni Laurila & Houseband esiintyy kahvikonsertissa kylätalolla sunnuntaina 2.2 klo 14, teemana ” Onnen pipanoita”.Liput 10 euroa, sisältäen päiväkahvit. Tervetuloa nauttimaan elävästä musiikista!

Kyläkirjasto auki maanantaisin jumppailtana klo 18 -19

Puulan seutuopiston jumppaa ohjaa maanantaisin klo 18.30 Annikki Lehto.

Tulevia tapahtumia:
Metsästysseuran kanssa on suunnitteilla koko perheen ulkoilutapahtuma, kunhan Päijänne ensin saisi kantavan jääpeitteen!

Perinteinen Pääsiäiskirkko 2. pääsiäispäivä 13.4 Kylätalolla klo 13.00, mukana kirkkoherra Panu Partanen, kyläseura tarjoaa päiväkahvit.

Ota yhteyttä:
KYLÄKÄNNYKKÄ, joka on puheenjohtajalla tai muilla johtokunnan jäsenillä,
040 – 758 2749 tai sähköpostillakirsi.ilmonen@live.com
Kyläseuran johtokunnassa toimivat 2020
Helena Järvenpää, puheenjohtaja 040- 5418349
Annikki Lehto, varapuheenjohtaja 0400-227666, varalla Henna Järvenpää
Kirsi Ilmonen ,sihteeri 040- 5234599, varalla Jouko Vanhatalo
Saara Rantanen, rahastonhoitaja 044 – 0308446, varalla Galina Tillanen
Leena Ilmonen 044 – 5875505, varalla Rauni Nalli
Sari Ilmonen 040- 5317638, varalla Tarja Tervonen
Jorma Lehtonen 0400- 406351, varalla Marika Rantanen

Jäsenmaksusi on siis meille elintärkeä, toivomme kaikkia kyläläisiä ja mökkiläisiä mukaan toimintaan.